Ja tu vari to iztēloties, tad tu vari to īstenot.

Volts Disnejs

Jaunumi

 

Esiet laipni lūgti Riņķotāju Klubā!

Ļaujiet, mēs palīdzēsim uzlabot Jūsu veselību, stiprināt vidukli un atklāt sev jaunu, tik elegantu un spēcīgu mājas treniņu veidu, kā masāžas riņķa griešanu! 

Katram Riņķotāju Klubā pirktam riņķim seko dāvanas: *konsultācijas, izvēloties tieši sev atbilstošāko riņķi, *palīdzība neskaidros jautājumos arī pēc riņķa iegādes, *rūpīgi izstrādāta Instrukcija ar ieteikumiem pareizas riņķošanas uzsākšanā un citiem padomiem, *produkta kvalitātes garantija (katrs riņķis ir pārbaudīts), u.c. atbalsts. 

Iegādāties savu riņķi Jūs variet gan šeit, e-veikaliņā, gan rakstot uz veikals@rinkotajuklubs.lv. 

Jūsu Riņķotāju Klubs

 

  • Kristīne > Dāmas, riņķiem šobrīd ir cits sortiments, bet lapa tik tiešām iet uz beigām jau krietnu laiciņu (to nav iespējams rediģēt; gaidām uz jaunu). Rakstiet man uz veikals@rinkotajuklubs.lv jūsu ziņu un tad mēs varam aprunāties tālāk par iespējām iegādāties riņķi. Atvainojos, tāda šobrīd situācija. Paldies par sapratni!
  • gribu riņķot > Vai šī lapa vēl dzīvo?

Mājas treniņa priekšrocības un trūkumi

Šķiet atrunas – man nav laika doties uz klubu vingrot, nepatīk cilvēkos rādīt savas neveiklās kustības vai nav nauda sporta zāles apmeklēšanai, pazīst katrs, kurš kādreiz atmetis ar roku treniņiem. Nereti komplektā ar šīm atrunām nāk solījums – pavingrošu mājās! Cik šāda apņemšanās ir reāla un cik lietderīga? Vai treniņiem mājās ir vairāk priekšrocību, vai gluži pretēji – tik daudz trūkumu kā sētas krancim blusu.

Vingrošana mājās man liekas izteikti ir pasākums ar izteiktiem plusiem un mīnusiem – vienam tā der, citam – galīgi nē, uzskata 35 gadus vecā Aija, kura pati tagad dzīvo mājās, jo atrodas bērna kopšanas atvaļinājumā.

Bērnam ir jau gandrīz gads, pie mums dzīvo arī mana mamma, kas palīdz viņu pieskatīt un it kā nav nekādu šķēršļu, lai atrastu laiku pavingrot, bet pajautājiet man, vai es to daru? Nē, protams, smejas Aija.

Aija skaidro, ka, lai vingrotu mājās, vajag ļoti saņemties, bet viņai esot grūti koncentrēties uz savu vingrošanu un vienmēr gadoties kādas atrunas – jāvelta laiks bērnam, jāmazgā trauki, jāgatavo vakariņas un citi nebeidzami mājas darbi.

Pilnīgs pretstats Aijai ir četrdesmitgadīgā Iveta, arī viņa, tāpat kā Aija, audzina divus bērnus, no kuriem mazākajam tagad ir mazliet vairāk kā divi gadi. Viņu pārdevējas kādā lielveikalā spējušas pārliecināt par labu vingrošanas riņķa iegādei un Iveta iejūsmināta stāsta, ka beidzot viņas mūžā viņa spējot katru dienu pievērsties fiziskām nodarbībām.

Šis man gan tiešā, gan pārnestā nozīmē izrādījies glābšanas riņķis. Nekad agrāk neesmu varējusi ilgāk par pāris reizēm piespiest sevi doties uz kādu sporta klubu. Nu, nepatīk man, strikti saka Iveta.

Nenoliedzams pluss mājas vingrošanai Ivetas acīs ir arī fakts, ka riņķot viņa varot pie televizora, skatoties iemīļotāko seriālu – tā laiks paejot nemanot, vien pēc tam jūtams patīkams nogurums, kā jau pēc fiziskas slodzes.

Viņa arī atzīst, ka visvairāk iedvesmojot tieši panākumi: Neviens nevar palikt vienaldzīgs, ja redz savu ilggadīgo auto riepu pārvēršamies niecīgā velosipēda riepiņā!

Kas tad ir minētās mājās vingrošanas lielie plusi un mīnusi?

Viens no galvenajiem un krīzes laikā pietiekami svarīgajiem plusiem noteikti ir naudas ekonomija – var iztērēt kādu summu, lai iegādātos vingrošanas palīglīdzekļus – riņķi, hanteles, lecamauklu vai ko citu, bet tikpat labi var iztikt vispār bez tēriņiem un izpildīt vingrojumus tāpat.

Šim plusam pretī var likt mīnusu, ka par vingrošanas apmeklēšanu sporta klubā iztērētā nauda ir ļoti laba motivācija, lai saņemtos izkustēties no mājas. Vai tas vienmēr realitātē arī darbojas, paliek uz katra paša sirdsapziņas.

Sieviešu auditorijā noteikti gana nozīmīgs pluss ir arī tas, ka neviens neredz kustības, kuras, pēc pašas dāmas ieskatiem, nav tās glītākās un nebūt neatbilst skaistās vingrotājas tēlam, ko rāda filmās.

Tomēr arī tam var pretstatīt kādu mīnusu – mēs pārāk sevi mīlam un mājās vingrojot katra noteikti pazīst vēlmi sevi pažēlot un tieši tāpēc arī ir grūti kontrolēt pareizu vingrojumu izpildi.

Viens no plusiem vingrošanai mājās noteikti ir laika plānošana. Sporta klubā katra klienta kaprīzēm izdabāt gluži vienkārši nav iespējams – nevar noorganizēt treniņus mainīgos laikos, savukārt mājās vienu dienu var vingrot no rīta, citu pusdienlaikā, bet vēl kādu – vakarā.

Toties mīnuss var būt arī tik pragmatiska lieta kā istabas ietilpība – šaurā un piekrāmētā dzīvoklītī nereti var būt arī problēmas, kur atrast pietiekami lielu laukumu, lai no sirds izvicinātos.

Savukārt ģimenes klātbūtni mājās, tikpat labi var ievietot pie mīnusiem, kā pie plusiem. Kādam liksies traucējoši mājinieku skatieni un komentāri, bet citam gluži otrādi – uzmundrinoši.

Tādus plusus un mīnusus atrast var vēl un vēl, tomēr galvenais, kas katram pašam priekš sevis jāsaprot – pat, ja nevar atrast laiku un apņēmību, lai regulāri vairākas stundas nedēļa vingrotu, laiku - 20 minūtes ik dienu - katrs priekš sevis vienmēr var izbrīvēt.

Galu galā tas viss tiek darīts savai veselībai un priekam un tas noteikti būs daudz labāk nekā nedarīt neko, bet meklēt iemeslus slinkumam, dažādas kaites un problēmas.

Tikai vēlams atcerēties, ka rosīšanās mājas darbos gan skaitās aktivitāte un ir apsveicama lieta, bet neklasificējas kā vingrošana. Grīdas mazgāšana, lai arī turpmāk saucas mājas uzkopšana, bet vingrošanai jāatrod cits brīdis.

Varbūt tieši tagad pienācis laiks izbrīvēt vismaz 20 minūtes katras dienas steidzīgajā ritmā un veltīt tās tieši sev, ar apziņu, ka tiek palīdzēts savai veselībai, labsajūtai un skaistumam. 

Cilvēks, pēc dabas, kā zināms, ir diezgan slinka būtne, tomēr ir izturējis kaut pāris nedēļas regulārus vingrojumus vien pārdesmit minūtes dienā, jau jutīs iekšēju nepieciešamību, pieradumu pie fiziskajām nodarbībām un vēlēšanos turpināt. 

Speciālisti atzīst, ka organisms fizisko aktivitāšu iespaidā izstrādā endorfīnu, kas rada labsajūtu, tāpēc pēc fiziskām nodarbībām cilvēki izjūt tādu kā eiforiju, kad kļūst pamanāms arī vizuāls vingrošanas efekts, vēlme nepārtraukt sportiskās aktivitātes tikai nostiprinās.

Un, kad pie šī vingrošanai veltītā laika būs pierasts un tas kļūs tik ikdienišķs kā zobu tīrīšana, būs arī gandarījums – ne tikai par vērtīgu darbu savas veselības labā, bet arī par savu spēju apņemties un izturēt.

Turklāt skaidrs, ja šīs 20 minūtes vingrošanai tiks veltītas godīgi – patiešām ar sirdi un dvēseli pievēršoties darāmajam, efekts būs vienāds neatkarīgi no tā, kur vingrošana notiks.

LASI VAIRĀK

Padomi, kā uzsākt dejot ar riņķi

Lasiet Riņķotāju Kluba riņķu deju ekspertes Ritas Brigitas Eglītes sniegtos padomus, kā uzsākt dejas ar riņķi.

lasīt visu

Mājas treniņa priekšrocības un trūkumi

Runājam par galvenajiem mājas treniņa plusiem un mīnusiem. Cik cilvēku, tik uzskatu, ir ērti un izdevīgi vai nav - vingrot mājās. Saka, ka viss ģeniālais esot vienkāršs. Varbūt ir vērts mēģināt?

lasīt visu

Man pieder superīgākais rīks pasaulē!

Par to, ka Ivetai ir savs, pats labākais no labākajiem riņķiem, viņu apskauž visas draudzenes. Riņķojot tikai 2 mēnešus, Iveta ir sasniegusi fantastiskus rezultātus!

lasīt visu

All content and graphics ©2010 Riņķotāju klubs, All Rights Reserved